lunes, 29 de septiembre de 2008

DINAR

Ei hola com va ? Ahir al mati vaig estar dormint fins a la 1:00 del migdia perque el dia avans havia anat molt tard a dormir . Con em vaig despertar al cap de 5 minuts va venir en Pol amb els seu pare , per preparar el dinar , que feiem a la font de casa meva despres va venir la Maria amb la seva mare , despres l'Eva i finalment en Nil i la Berta amb en Sants i la Yoli , els seus pares . Varem estar jugant fins a l'hora de dinar , per dinar vam menja arros a la cassola , pilotilles i qui no li agradava pasta com jo l'Eva i la Berta , de postres hi havia tiramisu que va fer la mena mare i pastes . Despres de dinar vam fer una rampa d'anar amb bici que el meu germa i va saltar no se quants cops despres els pares sen van anar a fer un volt al prat dels Quintanells i alguns nens i van anar pero jo no . Con vam recollir i tot tots junts vam anar a can Vinyes i ens vam estar alla fins que es va fer fosc.Adeuuuuuuuu

No hay comentarios: